::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Saturday 24 March 2012

sirhan ! meh bace nih !

dear love ,
 . . . aku meme tak pandai nak habaq mai omputeh nih . maap lhaa yer . meh kite berbicare dalam bahasa ibunda . bahase melayu . hehe . tapi melayu mix lhaa ngan loghat_2 serta slang_2 merepek aku nihh . haha . love , bukan aku tak sayang . . . aku sayang . sanadd sayang . tapi kalau kau tetap mengharapkan sayang aku tanpe memberikan kasih sayang kau kat aku tak guna juga . sumpah aku terlalu mengharapkan kasih sayang kau . kau nak cakap aku nih macam penagih ke hape ke cakap jea love . yang penting aku tau how jekk hati dan perasaan aku kat die . love , kalau lhaa die taw pasaan sebenar aku kat die kan best ? yang aku sangat memerlukan kehadiran die di sisiku . walaupun kami jauh , aku amat berharap die memperuntukkan sedikit masanya untukku . yee . aku taw love ! love memerlukan pengorbanan . tapi kalau aku je yang berkorban ape de hal ? wtf lhaa kan ? korban aer mate . korban jiwa raga . korban harta menda tuhh tak lagi lhaa . haha !

dear love ,
. . . aku nihh mungkin bukan wanita pilihan . bukan jugak gadis idaman . namun aku mengharapkan kau memilih aku menjadi suri hidupmu . begitu tak malunya aku kan love ? haha ! tapi tuhh lhaa kan . demi kasih . ego tolak tepi . kalau kau nak tau love . . . aku sayangkan die bukan kerana hartanya . bukan jugak keranan rupanya . tapi sumpah aku cintakan dirinya seadanya dia . aku merinduinya seperti mana aku merindui bantal busukku . haha ! hampeh gyler ayat aku kan love? tapi tuhh lhaa . aku meme ikhlas terhadap dirinya . biar badai menentang arus , aku tetap sayangkan die . sangat istimewa tempatnya di hatiku . haha ! jiwang lhaa plak . aku jarang jiwang taw love ! ngan kau saje . tuhh pun tyme bercerita pasai die . berbunga hati nokk !

hey love !
. . . percaye tak kau ? setiap kali die membuat 1 kesilapan , aku yang akan gabra ! eh ! ape yekk silap aku sampai die melayan aku camnihh sekali ? ape salah aku buadd sampaikan tindakan die di luar jangkaan ? tapi . . . aku tau tuhh salah aku . aku akan salahkan diri aku balik . sebab , kalau aku pandai jage die . die takkan melayan aku pelik_2 . aku redha . percaya x ? haha ! tapi tuhh lhaa aku . aku sanggup jumpe die walau jao . ponteng kelas . pakai duit belanja aku p beli tiket . haha ! bodoh tak ? tapi dengan kebodohan tuhh jugak lhaa hubungan kami masih terselamat . walau banyak yang menentang <ex>

love . . . 
 . . . aku dah penat berceloteh lhaa . aku tau menda nihh merepek . tapi tau lhaa kau love ! kalau die bace post aku nihh . aku nak die tau yang die terlalu penting bagi aku . aku sayang die sanadd_2 . aku minta maaf sebab buat perangai . haha ! tapi cintaku padanya takkan melebihi cintaku pada ibubapaku serta penciptaku . love . . . aku cuma nak die tau aku ikhlas terhadapnya . hatiku menanti hatinya . semoga ALLAH memanjangkan jodoh kami . INSYAALLAH .

No comments:

Post a Comment