::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Saturday 24 March 2012

merepek punye post !

salam kat korang_2 sumer tuhh ! baek stalker , haters , lovers and so on lhaa . haha ! dah lame rasenyer ta update . malas n malas bergabung sampai diri nihh jadi terlalu malas . hadeyyy ! xtwali aku nihh meme pemalas . haha . tambah_2 da nak final nih . bertambah malas laa aku yang sememangnya pemalas nih . haha ! oke lhaa . rindu rasenyer nak mencarut , memaki hamun dalam belogg nih . walaupun aku sebenarnye tak suke memaki hamun orang nihh , yea ... aku an pendiam dan pemalu . ayat2 kasar nihh meme aku tak reti lhaa . haha . sape kenal aku taw lhaa aku macam ner. 

~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~


hurm . . . aku pon tarak tau nak update ape sebenarnye . tadi manyak sanadd idea , tetibe jek idea tuhh hilang di tiup angen . hadeyy . idea . idea . comes to mama ! haha . korang nak taw ta ? ramai yang cakap aku nihh kuat cakap . ye ke ? aku rase tak . sampai family aku cakap pon aku ta nak caye . member cakap lagi lhaa ta nak caye . sampai bile SUGARHUBBY : MUNCHEDD aku sendiri cakap => yunx , i tengah drive . boleh berenti cakap sekejap tak ? bercakap jek kerjanye ! haha . ta penah die tegur aku camtuh . maybe betul lhaa tuh aku nihh kwat bercakap . haha. meriah !


 ~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~


sebenarnye aku bukan nak bercakap pasal aku nihh kwat membebel ke ape ke . . . aku cume nak sampaikan samtin jekk kat seseorang yang aku sanadd sayang - my stalker ! haha ! apekehenyer jang ? kome nihh da xda kje ke ha ? mengacau hidup orang meme power deh ! mengganggu ketenteraman awam betol ler ! kalau tak kacau aku , ape yang kome sume wat yekk tyme mase lapang ? aku pon ta paam kenape kome dok ngacau aku ! sumpah aku ta paam ! aku kacau kome ke ? kenai pon idak . tapi cume 1 persamaan jek antare kome_2 semue ! kome ex-gulahati aku ! EX oke ! ! ke kome jeles ngan aku ? sebab kome tak dapat ape yang aku dapat ? tuhh lhaa ape yang aku dapat agak n mak aku dapat target . sungguh ! aku tak sangke sampai camnihh kome wat kat hubungan kami . kalau lhaa betul kome sayang SUGARHUBBY MUNCHEDD aku tuhh , kenape kome tak boleh tengok kami happy ? nak kami gadoh saje ? aishhh ! yang aku plak silap ! senang sanadd caye cakap orang yang aku kenal pon tak . hurmm . . . tapi ntah lhaa . yang aku taw aku sayang sanadd kat SUGARHUBBY aku tuhh . :) .


 ~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~


kalau lhaa SUGARHUBBY MUNCHEDD aku bace post nihh an . kalau lhaa . aku nak dy taw aku sayang sanadd kat dy .salah aku sebab tak cayekan die . i mintakk maaf taw munchedd saye . hehe ! 



No comments:

Post a Comment