::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Tuesday 13 March 2012

C.I.N.T.A. bukan hanya S.A.Y.A.N.G.

APA SEBENARNYA CINTA.. ?

Adakah tapak tanganmu
berkeringat, hatimu
berdebar kencang dan
suaramu tersekat di
dada?

 Itu bukan CINTA, itu SUKA.

Adakah awak
tidak dapat melepaskan
pandangan mata
daripadanya?
 
Itu bukan CINTA, itu NAFSU.
Adakah awak tetap
mengatakan awak
menyintainya kerana
awak tidak ingin melukai
hatinya? 

Itu bukan CINTA, itu BELAS KASIHAN.

Adakah awak menjadi
miliknya kerana
pandangan matanya
membuat hatimu
melompat?

 Itu bukan CINTA, itu TERGILA-GILA.
Adakah awak tetap
bertahan kerana
campuran antara
kesakitan dan
kegembiraan yang
membutakan dan tak
terfahami.. Menarikmu
mendekati dan tetap
bersamanya?

 ITULAH CINTA.


Apakah kamu
menerima kesalahannya
kerana itu bahagian
dirinya dan siapa dirinya?

Jika demikian, ITULAH CINTA.
Adakah hatimu sakit dan
hancur ketika dia
bersedih? 

ITULAH CINTA.

Adakah hatimu gembira
ketika dia berbahagia?

ITULAH CINTA.

Adakah matanya melihat
hatimu dan menyentuh jiwamu begitu
mendalam sehingga
menusuk? 

Yang demikian itulah namanya CINTA...


kita perlu saling melindungi untuk terus bersama !
Dia tak tahu betapa kita sayang...
Dia tak tahu betapa kita rindu...

Dia tak tahu betapa kita terluka namun tetap tersenyum melihatnya...
Dia tak tahu betapa kita bersedih kerana sikapnya mengabaikan diri kita...
Dia tak tahu betapa kita harus berpura sudah melupakannya...
dan dia tak tahu bahawa kita sebenarnya masih setia padanya..
dan dia juga tak tahu bagaimana kita menangis kerananya
mungkin ada baiknya Dia tak tahu....
kerana seandainya dia tahu dia pasti terluka
dan kita tak mahu dia terluka kerana kita kasihkannya kerana Allah s.w.t dan 

biar kita dan Allah s.w.t sahaja yg tahu...♥ ♥ ♥ ♥


awak :)
kalau satu hari nanti saya dah tiada di sisi awak . . .
bukan bermakna awak tak layak untuk saya . . .
tapi saya yang tak layak untuk awak ! !
saya sentiasa doakan awak bahagia . . .
walaupun saya terluka kerana awak . . .
saya redha =>tu dah takdir saya . . .
saya sayang awak :)

No comments:

Post a Comment