::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Tuesday 17 January 2012

parok d pk ! LOL :(

okeh lhaa . . . semalam an hari yang agak sad buadd aku taw ! ! sangat sad : (
bf aku an cakap nak mai teluk intan semalam . . . nak tengok member baek die yang xsiden tuhh . . .
aku plak nak jumpe die . . . serius aku rindu . jadi aku pon bagi taw lhaa die aku sanggup nak ponteng kelas sebab die < sanggup ! > . . .  tapi an di pertengahan plan aku tuhh . . . terjadi 2 peristiwa yang betul-2 buadd aku down ! ! <DAMN> kalau aku jumpe minah tuhh . . . ==> kau jage lhaa yek <== aku gusti die sampai patah gigi . biar muke same tak lawa cam perangai haram jadahnye tuhh ! !

boleh imagine tak . . . betapa haramjadahnye perangai minah psiko tuhh . dengan muke tak malunyer bertanye aku soalan private ! hello ? ! ! please lhaa weyhh . . . aku jawab elok-2 sebab kau tuhh kan . . . lagi tue dari aku jek ! sebab aku hormat kau ! jadi . . . boleh tak kau hormat aku neii ? walau pon ketare sanadd perbezaan umur kite . . . at least respek lhaa sikit ! ! nihh tak . tanye sampai hal dalam kaen aku nape tah ? kang aku tanye kau menda yang menyakitkan hati baru kau taw ! ! . . . hurmm . . . camnihh ceritanye ==> 

minahh noob trencat tuhh mintak num SUGARHUBBY aku tuhh . aku dalam kelas tyme tuhh . tetibe jek die sms tanye aku tengah mcg ke ngan DARLING aku tuh ? . . . wth lhaa kan ? pastuh die mintak number telepon DARLING aku tuhh ! ape kena mengena sms ngan number pon aku ta tau . ke die ingat aku neii di ABUSED pon aku ta tau . owhh yekk . minah nihh an . . . ex SUGARHUBBY aku tuhh taw ! so . . . tade lhaa aku twoz bagi num DARLING aku tuhh . aku text SUGARHUBBY aku tuhh bagitaw yang ex die nak number die . yang lagi buadd aku plek an . . . DARLING aku tuhh cakap minah gongg tuhh ade da number die . tapi minah tuhh plak mati-2 cakap tak ade . . . korang nak taw x dalam kepale hotakk aku neii pikir ape tyme tuhh ? ? . . .

                      * minah nihh ade num SUGARHUBBY aku tuhh tapi sajekk je mintak , n DARLING aku                                            tuhh tanakk bagi tuhh sebab die cakap minahh tuhh da ade . . .
                     * minah tuhh meme tak ade num SUGARHUBBY aku tuhh , die mintakk n DARLING aku tuhh cakap da ade so aku tak akan syak n troz bagi . . .

so . . . aku yang meme bebal plus blur lampi nihh p la tanye kat SUGARHUBBY aku tuhh . . . boleh bagi o tak ? n . . . sebagai balasan aku tanye die . . . aku kena marah . . . ==> U NIHH TAK PAHAM KE ? DIE DAH ADE NUM I . DAH ADE PAHAM ? ! I BZ TAW X . . <== . . . masalahnye kan . . . aku tak tau nak bagi o x ? . . . sebab dorang kenal lagi lame dari aku . . . 

sebagai akibatnye . . . DARLING aku tuhh tanak mesej aku till now ! padan muke aku kan ? buadd baekk pon kene hentam . aku tanye sebab hormat kau lhaa weyhh . bukan nak nyemak sesaje . baekk aku jadi jaad jek kan ? ! biar korang rasa .


No comments:

Post a Comment