::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Thursday 19 January 2012

sirhan ! tolong bace nihh !

wowowowww ! ! dah 3 ari nampaknye aku tak contact ngan bf aku . serius shit aku sad . sad sanadd sanadd . sampai aku tak tau kenape boleh jadik cam nih skali . aisehh . . . hurm . . . die janji nak contact aku , tapi till now xde berita . aku risaukan keadaan die . sihat tak . . . semua lah . kalau lah hari tuhh aku tak cari pasai ngan die mungkin semua nihh takkan jadi . woootwooot , ass_siot lahh semua nihh ! ! aku tak tau pon die pergi hospital tengok member die tak ? aku akui semua tuhh salah aku jugak .maybe die rimas aku banyak tanye .yea da tak paham . . . mesti lah tanye. kang mandai-2 die marah aku plak .


okehh lhaa . . . di pendekkan cerita ,lepas ex die nak number phone die tuh , die tros memarah and tak reply mesej aku . marah la tuh . datang aku plak , menaekkan lagi darahnye . aku cakap die ta nak dah amek pot aku , aku susah die tak penah ade la ape la . . . < meme saje carik nahas kan >. . . pastuhh aku cakap aku nak balik kampung malam tuhh jugak tapi die tak payah tau ngan sape aku balik . aku tunggu reaksi die . ceitt ! after 2 hours baru nak reply ? . . . bengang lah aku . aku terus berkau aku ngan die . aku cakap nak putus la ape la . sumpah tak ade niat pon nak putus . . . <akusayangsanaddkatdie>. . . die reply ape kome nak tau ? ''so , i tak boleh lhaa nak tau u balik ngan sape ?puaskan hati u . . .puaskan .'' . . . serius shit aku tergamam . tapi aku ulang agi cakap nak putus lah ape lah . tak sangka jawapan die . . . '' ok , fine. bye ! ! '' . . . bile die cakap camtuhh aku cam tersedar . aku ta nak kehilangan die . kalau boleh biarlah die jadi yang terakhir untukku  <jiwang lhaa pulakk kan> aku tanye lagi betul ke nak putus ? die dengan selamber tenuknya cakap '' i tak cakap ape pun . u yang mulakan . i ikot u jek '' . . . aku tanye lagi die nak putus sangat ke ? tapi die reply . . .'' i pening la . nanti i text u ''. . . but till now die tak cari . dah banyak kali jadikk camnih . if gado jekk mao seminggu tak cari aku . die tak tau ke aku rindukan die ? . . . kalau lahh die tau aku sanggup buat ape jek tok die happy . . .kan seronok . kan kan kan ? . . .


i tak tau lhaa u bace tak post nihh sayang . i mencuba nasib jekk . sebab i da tak larat nak tanggung rindu kat u taw . i taw u cakap camtuhh sebab amek berat and marahkan i . i kenal u sanadd sayang . bukan sebulan due kite kenal . u sanggup wat i camnihh sebab u nak i fikir ape yang i dah buat kan ? yekk . i tau dah salah i . jangan merajuk lagi yekk sayang ? . . . i tau u diam sebab tak nak marah i . i sayang sanadd kat u .hurmm sayang . i tau jugak yang u saje uji i . sebab u tau i tak mungkin sanggup nak tinggalkan u . i nihh cakap jekk lebih . tapi i carikk u jugak . same la macam u . u pelengkap hidup i sayang . . . i tak nak putus ngan u tau . nanti family i marah . i pon marah jugak . hehe . . . kalau boleh sekarang jugakk i nak jumpa u . . . rindu u sanadd-2 .


meme kite tak pernah jiwang bile jumpe or call or sms . . . tapi i nak jiwang kat sini .khas untukk u . sememangnye . . . i sentiasa menanti u .even u dah tak ada gigi . . . i janji i akan tetap di sisi u . hehehhh ! ! ily 
sanadd-2 tau . mmwahhh . . .


sorry yekk peeps ! terjiwang ari nihh . sememangnye bile die tak ada hidup aku agak sunyi .mula lah aku menjiwang .hehehh . doakan kami berjodoh hingga ke akhir usia . <sirhanmasrudinwahilahharis>







No comments:

Post a Comment