::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Tuesday 10 January 2012

n0oB ! !

hai awakk . . . hai ! !
buadd ape tuhh ? ?
da makan  ? ? . . .

hahhaa . . . entry kali nihh sebenarnye noob _kosong semata _ta ade isi tersurat mahupun tersirat_otak aku tengah blur = aku meme tengah lampi sekarang neiii ! ! so . . . aku pun tatao ape yang bakal aku tulis neii ! !

sekarang neii otak aku tengah ligat memikirkan assignment yang tak sudah < malasnyer lhaa nak buad > . . .
well , as korang sedia maklum . . . aku bab assignment nihh meme agak RAJIN < opposite > . . . sehinggakan buku pun aku lupa taruk mana . . .==> terbukti kan aku meme rajin ? ? korang macam aku ta ? ?

ha ! ha ! tetibe jekk aku terfikir lak sal boiplen aku . . . sedang buadd apekah die agaknye yekk ? ? aku tunggu mesej jenuh nak reply ! ! labi-labi betul lhaa . . . < haha ! meh joen aku kutok dy nak ? >

mak ayah . . . rindunyer lhaa kat kalian . . . walau tyap minggu aku balik kampung , aku tetap rindu kalian semua . . . rindu nak buli adik-adik aku . . . rindu nak buadd adik pompuan aku menangis . . . < rindu jugak kat meow aku . . . [ mwahh ] > . . .

buadd yang berhutang dengan aku tuhh . . . jangan lupe bayar yekk ! ! kat dunie jekk korang lepas . . . akhirat sane ? . . . aku NO KOMEN ! ! ! !

buadd yang aku sakitkan hati . . . terkasar bahase . . . aku mohon 20 jari minta maaf yekk ! ! yea . . .aku pon bukannye sempurna sangat . . .tapi kome kena gak paham kenape aku buadd camtuhh kat kome yekk ? ?

at last . . . aku da ta tau nak minta maap kat sape da . . . nak tuju lagu pon aku da malas . . . so . . . pigi tido saje lhaa yekk :)

selamat malam . . . sayangku semua ! !


No comments:

Post a Comment