::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Tuesday 24 April 2012

kita tak sedar walau mengetahui hakikat ini ♥♥

Jika DITANYA JUJUR kepada mana-mana lelaki tentang CIRI-CIRI CALON ISTERI, pasti mereka mahukan yang SOLEHAH..SEBABNYA? Untuk menjadi IBU YANG BAIK, yang boleh MENDIDIK ANAK-ANAK menjadi soleh/solehah..tetapi ketika itu, yang 'dikepitnya' adalah AWEK TIDAK BERTUDUNG, TIDAK MENUTUP AURAT, TIDAK MENJAGA MARUAH dan RELA DIUSUNG ke sana sini..


Seolahnya, si lelaki sedang menyampaikan MESEJ kepada aweknya, bahawa engkau bukanlah calon isteri yang aku idam-idamkan..sampai masanya, aku tetap cari yang MOLEK AGAMANYA..tapi apakan daya, ramai awek yang masih TIDAK FAHAM-FAHAM..♥♥ .

:: MARTABATMU mulia wahai wanita, jangan diletak di tempat yang HINA ::

No comments:

Post a Comment