::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Thursday 29 March 2012

salam . kehadapan seseorang yang aku sayangi . . . harap dapat lhaa bace post nih . maybe kali terakhir aku akan tulis menda sumer nih untuk kau ! sumpah aku ADORE kau selame nih . aku sayang kau sepenuh hati . sayang aku tak pernah berbelah bagi . tapi kenapa ? ape kesalahanku sehinggakan kau tidak sudah menguji ketulusan aku ? aku tidak sesempurna mana sayang . aku juga manusia biasa . aku sakit bila kau sakit . namun aku lagi sakit apabila kau tetap tersenyum di atas penderitaan yang kau lemparkan kepadaku ini . haha . <ketawa hanya luaran> hurm . . . selama ini aku banyak bersabar menahan karenahmu . hingga kadang kala aku hampir berputus asa . namun gelodak perasaan sayang aku terhadap dirimu yang telah banyak membuatku kuat dalam menempuh ujian yang kau tinggalkan untuk diriku . tapi sayang , pernahkah terlintas di dalam kotak fikiranmu ? sehingga bila aku harus menerima cabaran cinta darimu ? salahkah aku yang menyahut kasih darimu dahulu ? berdosakah aku yang selama ini tulus menyayangi dirimu ? tegarkah aku di perlakukan sedemikian rupa ? sedangkan bukan aku yang memulakan pertingkahan di antara kita . bila mana kau melukaiku , aku tetap cuba tabah . aku tetap cuba berdiri . tetap tersenyum bahagia . namun di hatiku . . . tangisan mengalir laju . :( apakah kau masih tidak menyedarinya sayang ? yang aku juga manusia biasa . empunya perasaan kasih . mengerti erti kesakitan . kepedihan . kesengsaraan . bila mana kau memerlukan ku , aku sentiasa di sisimu sayang . namun bilamana aku memerlukanmu , di manakah dirimu ? tapi ku tak menyesal sayang . aku terima dirimu seadanya kamu . aku memerlukan kau di saat ini hingga ke akhir hayatku . namun , bertelukulah kau sementara adanya aku . fikirkan semula penyebab keretakkan ini . fikirkan mengapa semua ini terjadi di antara kita . fikirkan lah .adakah aku yang bersalah ? adakah aku penyebab semua ini terjadi ? angkara akukah kita tidak dapat terus bersama ? mungkin benar . segalanya salahku . kerana tidak dapat membahagiakan dirimu sepertimana dia membahagiakanmu sebelum ini .:) tenangkah kau hidup bahagia di atas kelukaanku ? bahagiakah kau berdiri segak dengan kesakitan yang kau berikan ? sedangkan aku rebah . jatuh . lemah tidak bermaya . fikirkan sejenak . dengan kewarasan akalmu . angkara siapakah semua ini ? salahkah aku menegurmu untuk kebahagiaan kita ? mengapa kau tegar menyakitiku lagi ? adakah peluang yang kau minta selama ini merupakan satu tiket untuk kau membalas kesetiaanku ? jika kau hadir ke dalam hidupku . . . hanya sebagai satu sandiwara dusta , aku mohon . lepaskan lah aku . kau telah berjaya menikam hatiku . merobek jantungku . aku sedar . aku cuma satu persinggahan buatmu . jika ku hadir untuk disakiti , biarlah ku pergi jauh dari sisimu .


jika benar sayang itu tetap ada , kau tak mungkin tegar memperlakukanku sedemikian rupa . aku sudah terlalu sakit . peluang yang kau minta telah kau sia-siakan . sedangkan aku begitu tulus menyayangi dirimu . namun kau tidak berhenti menyakitiku . apa salahku terhadap dirimu ? hurmmm . . . sekiranya teguranku menjadi salahku , aku redha . namun sekiranya kau masih tidak dapat melupakannya , kau pergilah kepadanya . kerana bagiku . tak mungkin ada kasih sekiranya kau masih memikirkannya . sedangkan lidah lagi tergigit . apatah lagi kita . selagi aku di hadapanmu , selagi aku ada di sampingmu , selagi itulah kau akan terlupa siapa sebenarnya aku bagi dirimu .


akhir kata , walau apa yang bakal terjadi . aku tidak berdendam . aku sentiasa mendoakan kau berbahagia di sampingnya . jaga dirimu sayang .




sirhanmasrudin

No comments:

Post a Comment