::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Monday 9 January 2012

♥♥♥ MYSUGARHUBBYSIKEKAPASHATI ♥♥♥

hahaiii . . . da ame rasenye aku tak update belogg aku nei an ? . . hahhaa . . . last tyme aku update tyme nak final . . . and as the result . . . subjek keesokkan harinye tuhh aku kne repeat <cehh!! > sumpa ta nak buadd lagik !! exam 1st lepas neii . . . <padan muka aku kan?>

okei2 _ ta nak ngarot sal exam aku lagikk . . . now aku nak habaq kat hangpa sesuma lhaa . . . pasai hidop aku kebelakangan ini <ececehh> . . . 3 ari lepas aku jumpa ngan ♥♥♥ MYSUGARHUBBYSIKEKAPASHATI ♥♥♥
5 bulan nokk aku tak jumpa die . . . bila dapat jumpa . . . senyum sokmo jea aku ==> paling terharu bila die cakap aku da tak betul sebab senyum jek . . .kurang asam kan ? ? ? <== bukan senang nak jumpa die . . . sibok memanjang . . . kadang geram pon ade . . . tapi ape boleh buadd , da name kerja . . . bukan die wat menda jaad pon kan ? ? ? hahahaha . . .

aku tunggu die dekat sejam taw kat duta tuhh ! ! die datang lambat . . . <rasa nak berguling pon ade da>. . . tapi bila die datang , ececehh . . . masam terus muka aku <konon majuk lhaa> . . . hahaha...ta boleh belahh kan ? ? ? . . . diam-2 aku usha die . . . hati aku terus berkata [ eh ! kurus pulak ♥♥♥ MYSUGARHUBBYSIKEKAPASHATI ♥♥ nihh ! ! . . . kenapa ngan die ? ? serius shit aku risau ~ tapi lawak pon ade . . . die pakai slipar ngan stokin p jempot aku ( baju seluar pakai la yekk ). . . hahahah. . . aku gelak sesaje tengok die . . . da macam dalam pantang anak 4 ] . . . 

die boleh gelak tengok aku terkial angkat lappy ngan bag baju * TA GUNA PUNYA BF * . . . boleh pulak die cakap <tu lhaa . . . pendek lagi . . .kan tak boleh jalan laju> . . . kurang asam kan bf aku ? ? . . . tapi aku tetap happy ngan die . . . aku masok dalam kereta die terus hempas pintu . . . aku dengar die merungut tapi bile aku tanye die dyam jek sambil tersenyum . . . <cehh ! ! ngat aku ta dengar lhaa tuhh> hahahaha . . . jaad tak aku ? ? ? . . .

sepanjang perjalanan balik rumah die . . . aku usha jek perut a.k.a tummy die . . . da tak sekiut dulu . . . da slim sikit . . .aku pegang tummy die . . .aku tanye mane pergi baby aku . . . die terus cakap aku ==> BENGONG ! ! kejam betul kan ? ? ? . . . hahaha . . . yang selebihnya aku malas nak cerita . . .malas nak taip . biar lhaa yang laen tuhh jadik kenangan kitorang plak yekk . . . 

aku tak nak mengharap lebih-lebih . . . tapi aku akan cuba pertahankan hubungan kitorang nihh . . . sebab aku tau . . . dalam jiwa kering ala-ala sirap die tuhh . . . masih ade aku . . . aku sayang die n aku tak malu nak mengaku depan sesape jekk ==> tak segan gyle <==
aku cume mampu berdoa :_
                           ♥ jodoh kami berkekalan selamanya . . .
                ♥ bahagia di samping keluarga kami . . . 
                ♥ tak ade sesape yang mengganggu hubungan kami . . .
                ♥ kesetiaan tuhh tetap ade walau kami berjauhan . . .
at last ==> aku sayang die . . . same macam aku sayang diri aku . . . ( sebab aku tak mungkin sayang die melebihi diri aku sebab aku lebih sayangkan orang yang selayaknya . . . ta paam ? ? family aku lhaa lebih aku sayang dr diri aku nihh . . .sayang kat die plak same cam aku sayang diri aku sebab dia adalah aku . . . ececeh ==> dia insyaallah menjadi milikku <klu ade jodoh lhaa. . . <== 







No comments:

Post a Comment