::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Wednesday 23 November 2011

saya seorang pendengki [ !!! ]

yeahh !! 
saya neii dengki lhaa kat seseorang tuhh !!
seseorang tuhh kan . . . 
dyer kan . . . 
dyer kan . . . 
buat saya dengki sanadd dengan hidup dyer . . .
dyer da puas menyakitkan hati saya . . .
da puas kan . . .
dia pun blah je . . .
teruskan hidup bahagia dyer . . .
tak fikir ke saya punya perasaan ye ? ? ?
tak fikir ke ye ? ? ?
saya sakit hati tau ! ! !
tapi saya tak salahkan awak taw ! ! !
dah nasib saya macam ni . . .
puas awak maenkan saya . . .
awak pon berlalu pergi . . .
pergi jauh-jauh . . .
nyorok lhaa dalam lubang cacing tuhh ! ! !
tapi saya tetap nampak awak . . .
sebab awak besar . . .
dan sedang nyorok dengan  . . .
patung dinasor hijau saya . . .
pulangkan lhaa . . .
awak kan dah ada . . .
patung smurf . . .
saya nak smurf awak tuhh lhaa . . .
kita tukar saje lhaa . . . 
nak ? ? ?
alaaaa . . . 
saya dengki neii kat awakk ! ! !
dengki neii . . . 
nak smurf jugakkk ! ! !







No comments:

Post a Comment