::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Thursday 3 November 2011

STALkeR tuhh PEMBURU ke PENYEboK Eyhh??...

hell to go la kan...dermderm!!!slalu sanadd perasan nei meme susa...aisehhh!!!kau kau!!!~yelahh kau!sape lagi pulakk~aku neii bukan nak cakap merepek nan kau!!!tapi...sajekk je nak penohkann entry aku neii..yea...aku an bosann...bukan ade kerja p0nn..dok uma p0n membesarkan badan...wahhhh!!!jap lagi 1 sayezz la kite kan... cume beza tinggi jekkk...opsss!!!edit jekk lebehh...(lawa la kau edit...ajar aku bolehh)

hahhha....lawakk p0n ader!!aku menulis bukan niat nak stalker...aku bukan type macam uhh la kawann...tapi... kau kene gak ingat,aku menulis bende betul plak~lalala~kau carikk aku dulu kot!!idak la pulakk aku terpikir nak serang kau...nihh bukan pemerintahan kuku besi ag da...

kau jugakk!!tolong lhaa jage kebersihan sikitt...kebersihan hati nurani...kebersihan jiwa...jika jiwa rosakk dude... parahhhh.................................................

mulut aku jaad??...yerpp meme mulot aku jaadd...pangai p0n same jekk...so...aku nak mintakk maaf la kat kau yang BAIK tuhh...MAAFKAN AKU YEKK!!!

aku gakk tak dea banyakk sanadd mase nak stalker nihh. meme aku dok uma besarkan badann...tapi...aku bukan jenis stalker nihhh...bran cakap depan maa...tapi ta paya la kot.aku kenal kau da lama...lama sanadd... aku tau kau anak yang baikk...aku tau kau bukan kaki gado...cumenyerr...mulot kau tuhh la aku ta tahan... nampak salah aku jekk,salah kau ta nampak!!! APE KAU DA  BUTE EYHH??...

aku bertanye jekk...kau yang ta reti jawabb...lame kot aku tunggu!!!aku cakap baekk_baekk kau cakap cam langsi...kat sekolaa kau ta ajar BUDI BAHASA ke??...rasenyer member aku berbudi bahasa la weyhhh!!! aiseyhhh...mesti kau tidoo dengkor dalam kelas kan??...hahahahha...BURUK PERANGAI!!!

pertanyaan yang baeekk dari aku...kau cakapp aku PENYEBOK!!! bile kau bertanyee...seingat aku lhaa kan...idak aku meraban cenggitu kat kau. TAKOT LHAA KAU NANESS...aku ta reti pujookk!!!

anywayy...aku hargai persahabatan kita neii...dekat seta0n kot!!! aku p0n da muler jatoh ati berkawan ngan kau. even kau perempuan...KITA BUKAN LESSY...hahhahha...sayangg kau!!!miahahhhahhha

No comments:

Post a Comment