::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Thursday 10 November 2011

adEr aKu kiSah SayAnG??....


Sayang…sepenuh kepercayaan telah ku berikan…sepenuh harapan ku impikan…sepenuh kasih  ku berikan…sepenuh tumpuan telah ku layarkan…juga sepenuh perasaan aku menahan…perit!!!sakit!!!kau fahamkah penderitaan ini…haruskah aku terus menahan…menelan….satu harapan yang pudar dan rapuh…yang tak mungkin kan tertahan lagi??
Sayang…aku mampu lagi tersenyum saat kau menduakanku…dengan harapan kau tidak akan terus melukakan aku…aku rela kau bahagia dengannya…tapi lepaskan aku…kau berkata kau tak mampu…kau tak mahu kehilanganku…namun sedarkah kau…apa yang kau lakukan padaku…sangat mengecewakan hatiku…. Kau seolah menyimpan aku…namun ingin bersama dengannya…kejamnya dirimu!!!


Sayang…telah ku limpahkan segala yang aku ada…khas untukmu seorang…aku tahu aku tak setanding dia..yang telah lama bertahta di hatimu…namun telah ku berikan apa yang tidak termampu dia berikan padamu…sebuah kejujuran dan sebuah kesetiaan…keikhlasan tanpa sempadan…kucurah tanpa kunilai ertinya…namun telah kau siakan…aku tidak kisah sayang… mungkin kau masih tidak sedar kehadiranku…


Sayang…dia adalah kisah lamamu…aku adalah kisahmu kini…namun kau membiarkan aku hidup di dalam penjara kisah lamamu…apakah salahku padamu??...beritahulah kau kepadaku…


Sayang…masihkah kau ingat janjimu padaku dahulu?...kau terlupa ya??...aku tersenyum lagi…walau perit kisah kau berikan padaku…aku tetap berjanji akan tabah mengharunginya…jangan khuatir sayang…aku tiada makna bagimu…cinta dan kasihmu hanya untuk dia…


Sayang..aku bukan b0neka!!aku juga mempunyai naluri…perasaan untuk disayangi…bukan dikhianati!!!tapi tidak mengapalah…aku tidak bersedih…apa yang ku lalui bersamamu…telah mengajar aku erti kekuatan…


Sayang…hanya 1 yang aku mampu lakukan untukmu…aku mendoakan kau bahagia bersama dia!!! Jangan tamak!!!hargailah dia…sesungguhnya aku mengalah…aku tidak mahu bergaduh…aku bukan perempuan yang suka bergaduh kerana lelaki ni…lagipun…kau bukan SUAMI aku!!!aku relakan…aku redha…aku bukan perempuan yang kau impikan…aku adalah aku!!!dan aku tak mungkin menjadi seperti dia…yess!!!aku memang suka mencari kesalahan orang lain…aku memang suka bergaduh…aku memang suka melangsi…yee…aku akui semua tu…tapi aku bukan hipokrit!!!tak guna lah kau melukakan hati aku lagi…sekadar ingin menambah kesakitan aku…maaf…aku bukan pendendam…


Jadi sayang…aku telah membuat keputusan…biarlah aku yang melangkah pergi dari hidupmu…aku tidak bermaknakan??...semoga kau bahagia sayangku~

No comments:

Post a Comment