::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Tuesday 11 October 2011

busuk vs masam...

kapel sengal...?ahhhh!!!gile aku...kahhhkahh!!!derm derm!!!...si pompuan ganas...si lelaki lembot!!!aisehhh...tapi laki still mampu membuli si perempuan...ape nak jadi dunia sekarang nihh weyhh?!!!...macam aiskerim kering ngan biskot bersusu (motif??...sape tao??)...dala yang pompuan dok seuma nan aku...wat pangai gyle...jerit...OOOOOOOOOOOOOOOO....macam tazen sial!!!yang laki plak...suke jeritt...AAAHHH!!!ape motif dorang nta!!cheittt!!!penguat kuase agame mane??...ooo ustad azrul...di mana dikau??...mari la kite samak ramai2...bhahahhha

No comments:

Post a Comment