::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Saturday 17 September 2011

tengah frust ni....


korang pernah tak rasa...
memula korang kenal die...
korang rase die yang terbaik...
n korang sanggup wat ape je tok dapatkan die??...
name die...tak penah hilang dari bibir korang...
sampai kengkawan korang naik meluat dengar name die...
even die tak reply mesej korang...
selalu sakitkan hati korang...
korang tetap bersabar...
bila korang jumpa die pulak...
korang cover sume lahh...
even korang nak cakap pon...
memalu...aisehhh!!!
pendek kate...korang yang dari tak malu terus jadi pemalu...
series aku kate...
mungkin jugak korang dah gile...
tapi...
perasaan yang ade kat korang...
bertahan sebulan due je...
bagi korang tu ape??...
sebab...
bagi aku...
itu cume suka....

pernah tak korang alami satu hubungan yang indah pade mulanye??...
hidup riang-ria seperti kekanak ribena??...
kau bergurau...die merajuk...
tak pun...
die bergurau...kau merajuk...
bagi korang...indah sangat saat tu kan??!!...
tapi lame-lame...korang jadi bosan...
kalau bukan korang pon...die yang bosan...
terasa yang kehadiran korang nihh macam sesuatu yang tak penting langsung dalam hidup die...
kenkadang jugakk korang yang rasa korang tak perlukan die langsung!!!
bila die terlupa tentang kehadiran korang...
korang rase nak menangis and tak dihargai...
bila die sentiasa mengawal gerak geri korang...
korang rase nak je cabot gigi die...bagi jangan potpet jek taw!!
tapi...bile die jarang berada di sisi korang...
ta nak dah amek berat sal korang...
sebab sibuk uruskan diri die...
saat tu korang rasa tertekan yang amat...
lalu korang pun pergi...
sebab korang rasa die dah tak perlukan korang lagi...
walau hati cakap jangan...
korang tetap akan tinggalkan die...
untuk tengok die bahagia dengan hidup die...
bagi aku...tulahh...
CINTA...

tapi aku terlalu muda nak berfalsafah tentang cinta...
aku tanya korang lahh...
cinta tu ape yekkk??...

cinta bukan sesuatu yang mudah tok kite cari ganti...
cinta jugak tak semestinya memiliki...
cinta itu fleksibel...
cinta itu suci...
so...jangan lafaz cinta jika hati tak suka...
hehhhe...


cinta sejati...bukan mudah tok di cari ganti...




No comments:

Post a Comment