::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Tuesday 6 September 2011


Sumpah!!!meme SUWER la aku kenal kau!!!....ta abes menyusahkan and menyakitkan hati aku.urghhh!!ape salah aku kat kau nta aku p0n ta tau!!rasenye selama kite kenal kau yang buat hal,bila aku tegor kau cakap aku pon wat benda yang same…tu sebab kau buat!!hello..!kau buat pasai lu la…bukan aku!!!c0ntoh…kau tumpang uma aku sebab ta nak balik umah kau…mak aku tegur kau suruh sembahyang,tapi ape kau buat??..kau wat muke  T0NYOK kat mak aku kan??...ape ceELL0rp dowhhh??!!!bukan mak aku suruh wat menda haram pon kan??...
Urghhh!!!member aku call kau…kenape kau cakap kau ta kenal aku??...kau takot eyhh???ta guna kau tak0t sebab kit0wang bukan wat bukan2 kat kau macam ape kau buat kat aku!!ehehhhee….penakot gak kau nihh eyhh??cakap besar lagi….member aku menyamar jadi abang aku,tibe2 kau cakap ila ta ada abang…2 BUKAN BUKTI KAU KENAL AKU KE??!!
Sudah la cari masalah…..aku ta nak gado…bukan sebab aku takot tapi sebab FH aku ta bagi je…dye cakap…’’GADO NGAN P0MPUAN MACAM BACUL LA…U JANGAN GADO NGAN MAMAT NIH!!MACAM PAPE NTAH UGUT PEREMPUAN…BIARKAN JE DIE’’….2 la sebab aku malas gado ngan kau taw!!lagipon kau macam baru je dalam LINE nihh…HINGUSAN LAGI…so…kau ta payah membangga dengan line kau uhh la…
Adoii!!kenapalah kau nihh ea??...aku patot caye cakap CIKGU SEMESTI 2…bahagian dye jumpa mak kau kat opis…tyme dye cakap KAU MAKAN DUIT PERSATUAN TYME SEKOLAH DULU…aku rasa p0n betul la…sebab…bila aku suruh kau jumpa pengetua sekolah lama kau tu,kau tak berani…tapi kau mati-mati sumpah depan mak kau yang kau tak amek duit tu!!mak kau tak percaya,kau sampai lari rumah aku malam2…
Kau meme kaya!tapi tak payah la nak kerek eksen lebihh!!!korang nak taw ta??...mamat nihh IKAN MURAH2 TA LAYAN…AYAM JE DYE LAYAN KOT!!!AYAM KEP-C  plak uhh!!!perghhh…kopak aku taw!! Paling aku pantang kalau makan tak ingat orang!!kalau benda sikit sama rasa…tapi dye??...tyme uhh aku ngah makan kat KEP-C TELUK INTAN wif my mum,my bro,my sis n also my sis ex boy…kau ade tyme uhh!!aku belanje family aku tyme uhh…kau tanpa segan mintak jugak!aku ta kisah la…tapi…PALING MAHAL KOT!!!2 set lagi kau bedal…orang lain 1 set je kot!!paling tak boleh blahh… KENTANG PUTAR adik aku p0n kau bedal…selamber je kau amek!!amek sikit ade maaf lagi…tapi dengan 1 mangkuk suap mulot kau sorang!!aku bukan nak ungkit tapi aku pantang perangai macam tu!!!korang penah Nampak tak kapel yang makan berdua…laki je makan,p0mpuan tak…tapi p0mpuan uhh yang bayar??...penah??...hahha!!tu lah yang selalu jadi…
Tyap minggu tiket balik kampong p0n aku yang sap0t!!...(aku balik tyap minggu)…kau?ade duit kau pergi joli…urghh!!!kau meme BIADAP kan?!!...bile sampai ipoh petang,kau gatal ta nak naik bus…padahal bus berlambakk kot!!!kau nak sedap je…naik teksi!kau taw ta tambang ke tempat kau je pon da rm40 satu trip…aku plak rm10 satu trip!!...sampai je tempat kau,dengan slumber kau suruh aku yang bayar!!!eyhh!!BURUK GYLE PANGAI KAU AN??!!
Tapi sume tu aku ta kisah…tapi kenapa kau BARRIED CALLED AKU??...kau cakap kau tensen aku kacau!ade kau fakir aku tensen sebab kau??!!...DALA DULU KAU SEKSA PASAAN AKU,SEKARANG KAU SEKSA MAK AKU PLAK!!ALIEN jenis ape kau nihh nta!!TAK TAU MALU KE HA!!!!tak rasa bersalah ke kat orang yang bagi kau perlindungan selama nihh??bagi kau makan sampai badan kau naik??...aku tak tau lahh…now!kau cerita bukan2 pasai aku….kau meme PEMBELIT!!kau bukan buaya!!tapi kau ULAR SAWA!!...ser0n0k la kau dapat mangsa baru kan??....hahhha…tapi ingat…langit kau tak selalu cerahh weyhh!!kau buat kami camnihh an??...suatu hari nanti tuhan akan balas semua…tu doa kami…

No comments:

Post a Comment