::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Monday 5 September 2011

keBEnarAn yang Pat0t KoranG tau!!



Aku bukan nak wat kecoh la weyhh!!tapi aku harap sangat kau hentikan tabiat buruk kau tu!kau dari dulu sampai sekarang kalau wat salah…suka salahkan orang lain!!dala kau suka kutuk keluarga sendiri…kau  kutuk mak kau teruk2…depan orang lain!!sampai kami hilang hormat kat mak kau taw ta?!!pastu kau kutuk adik laki kau…konon spm teruk la apa la…suka habiskan duit la…tapi kau ta sedar…mak kau bagi dye duit sebab dye bekerja!bukan macam kau!!!kau cakap kau sayang mak aku macam kau sayang mak kau kan??!!opss…KAU SAYANG MAK KAU KE??!bukan ko cakap KO NAK PUTUS HUBUNGAN NGAN KELUARGA KAU KE??...patot la p0n kau layan mak aku macam badut!!!kau memang CEL*K* la weyhh!!!
Kau tau ta nape aku stalker kau??...sebab kau nihh JANTAN YANG BERPANGAI CAM BETINA JALANG!!!fahamm!!!kau wat salah besar…KAU UGOT AKU…KAU PUKUL AKU…KAU JATUHKAN MARUAH AKU…KAU FITNAH AKU…untuk TUTUP BONTOT KAU YANG BERKURAP TU KE??!!...a.k.a. kau na tutup salah kau kan?!!
Kau laaa makhluk paling sadis penah aku jumpa…DALA TA HENSEM…HIDOP MEMBAJET LAK TU!!!..(bukan bajet duit ea…)…siess!!AKU BENCI KAU!!sila lahh…SILA LAH KUTIP AKU!!!...kau kutip aku p0n ta guna…sebab salah kau k0t!!kau rep0t polis…LIBAT POK CIK KAU…p la repot…kite p celcom centre ea…cek call yang kau buat…SAPE UGOT SAPE SEKARANG??!!...aku na tengok KEADILAN kat MALAYSIA nihh…kau ke aku yang masok ke dalam nanti…ok x cadangan aku??...
Huhh!!mane bebudak kau yang HARAM JADAH uhh??yang bekap kau cam binatang samak uhh??...bag0s la pon…KAU MENYALAK DORANG MENGGIGIT!!AKU DOAKAN KAU TERGIGIT DAGING SENDIRI!!...bhahhhahhha…aku tunggu tyme uhh sayang….aku dengar dowang na bukak table ngan aku ea…na maen buah ape??...takat maen BUAH D*D* ta paya kecoh la babzz!!!...uhh bebudak kecik p0n taw!!hahhhahhh…(mencarot la plak)
P0mpuan samak kau tu jugakk!!hey kau p0mpuan!!eyhh…kau nihh muka baikk…tapi sayang…mamat nihh boleh tarik kau masuk LOKAP sekali aww!!rasailah pengalaman MALAM PERTAMA BERDUA DALAM LOKAP ea…hahhhahh…kau tade otak eyhh??..mamat nihh da RAC0N LIMPA  kau…yeahh…kau an tade otakk…mak aku sakit,aku minta duit aku yang dye hutang…SALAH AKU GAK KE??...kau sayang sangat mat nihh an??...BAYARKANLAHH!!dye hutang ta banyak p0n…2K je…(na num akaon aku ta?)…then kau na cakap aku tensen n kesian kat aku…KESIAN KAU KAN PRETTY BITCH!!...hehhhe…cuba kau bayangkan…mak kau sakit…kau tade duit…bapak kau na sap0t adik2 kau yang belaja ag…padahal mamat nihh da janji na bayar…kau tunggu berbulan…sampai mak kau makin terukk…(boleh rag0t nyawa)…kau boleh sabar ta??...aku tanye nihh…boleh ke??...mamat nihh pakai duit aku atas name HUTANG kot!!dye meme banyak berhutang ngan member2 die…sume hutang langsai pakai duit aku la…mungkin dengar cam bodo…tapi…AYAT KASANOVA ANJING nihh meme baikk…MANIS gitu….time kau tanye sal hutang…die cakap dah ade 5 ratus…then kau mintak half…terus dye block fb kau,barried called kau…padahal kau betul2 na pakai duit…kau marah ta??...kau letak diri kau kat tempat aku…baru boleh STALKER aku la p0mpuan oiii….jangan na tunjok hebat kat dalam masalah nihh…kau uhh p0mpuan…budak ag…ta kenal jantan nate haram nihh pangai haram na mampos…jangan t kau menyesal ta sudah la ea…aku doakan kau terselamat la walau kau menyakitkan hati je….
Tyme kau baik ngan dye…dye akan mula makan kau!!!tyme kau ta selesa ngan dye…dye akan kuakan ayat2 manis…tyme kau sedihh…dye akan try peluk kau…tyme kau terleka…DYE AKAN KEKAH KAU N CAMPAK KAU KE LEMBAH HINA…2 la die…sebab uhh la ex die banyak benci die…depan orang die meme baik…belakang??...die akan hina korang…aku kenal la weyhhh!!!orang ta kenal p0n meme taw pangai die yang buruk uhh!!!...n ag 1…JANGAN MAKAN DUIT DIE…DIE AKAN UNGKIT WALAU DIE AG BANYAK HUTANG KAU…!!example : aku hutang 30 sen je…sampai sekarang ungkit…dye hutang 2K uhh…berbulan aku diam…chehhh!!!dasar PERANGAI HARAM JADAHH!!!


No comments:

Post a Comment