::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Monday 7 May 2012

be aware ! menda nihh meme jadikk kat aku :(

contoh2 ayat or perkara org yg anda syg akn tglkn anda....

1-slalu marah2-i rimas la...(bkn sbb period...tp bersedia utk menghadapinya...)
2-dh jarang msg..jwp kol...(mulalah sesi mncari calon..)
3-i nk tdo ni...(sblm ni xpnh plak tdo awal...)
4-anda makin kurang bermesra dgn dia..(tnda2 pertama...next!!!)
5-dia mula bg alasan mcm2...(tudiaaaa!! mcm hin....)
6-dia dh mula utk menipu...(mgkn anda org yg malang...)
7-dia lbh suka lyn org lain dr balaknya...(mgkn org lain tu akn jd balak brnya...)
8-10 msg yg d beri..hnya satu je yg d balas..."sori...."(bkn sbb dia bz..tp dia mulakn lngkah utk lari...)
9-apa yg berlaku kt anda dia xpnh amik tau....(mgkin kita terlalu sygkn dia...)
10-dia dh pndai berahsia...(hnya tuhan je yg tau...)

p/s- ambil ikhtibar apa yg berlaku...sntiasa bersedia.. :(

No comments:

Post a Comment