::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Monday 9 April 2012

untukmu sayang !

sayang . . .
dugaan apakah ini ?
permainan apakah ini ?
berat sungguh syarat permainan duniawi ini . . .
sehingga aku sakit teramat untuk terus bermain . . .

sayang . . . 
tahukah engkau kiranya ku derita . . .
sedarkah kau yang aku merana . . .
mampukah kau merawat dukaku ini ? . . .
sanggupkah kau berubah demiku ? . . .

sayang . . .
bukan aku tak sayang kepadamu . . .
bukan aku tak cinta padamu . . .
namun tak juga aku tidak mula membencimu . . .
tak juga aku cuba membencimu . . .
tak juga aku terus menyayangi dirimu .

sayang . . .
pintu yang kau pernah buka dahulu . . .
kian hampir tertutup kembali untukmu . . .
sama seperti pada saat awal perkenalan kita . . .
namun yang berbezanya cuma . . .
perasaan kasih yang pernah tertumpah dariku untukmu . . .

sayang . . .
kiranya kau menganggap aku hanyalah khayalanmu . . .
yang mampu kau khayalkan . . .
namun tidak pernah cuba memiliki diriku . . .
aku mohon . . . bebaskanlah aku !
aku terbelenggu dengan jalan takdirmu . . .
yang pernah kau ciptakan bersama mereka !
mereka ! dan mereka ! !
sehingga duri ranjau mu menusuk kehidupanku .
aku terpaku saban hari . . .
semakin hari . . . semakin ku mengenali siapa dirimu yang sebenar ! !

sayang . . .
maafkan aku yang terlalu menyayangi dirimu . . .
namun aku tidak mampu jika suatu hari nanti . . .
aku perlu membenci dirimu .
akibat perbuatanmu terhadapku ! ! !

No comments:

Post a Comment