::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Tuesday 24 April 2012

untuk kau !

salam . . .
sayangku yang pernah aku sayangi sepenuh hati dan jiwaku . apa khabarmu di sana ? sihat kah kamu di samping si dia si dia yang kamu puja ? berbahagiakah kamu di temani teman_2 penghibur lara ? . . . aku tahu kamu tersenyum bangga kerana masih di temani wanita_2 yang kamu tidak pernah lelah mengejar mereka . . . malah takkan lelah mengejar dan terus mengejar . . . 


sayangku , 
tahukah kamu kiranya ku terasa hati ? sedang aku berterusan sedia menunggu dirimu , namun kau hanya sibuk dengan dunia kau sahaja . mengejar wanita . sehingga bilakah semua ini akan terhenti ? akan berakhir ? aku lelah . penat . aku bukan penat menyayangi dirimu . tidak sama sekali . namun aku begitu penat melayan karenahmu yang kadang kala seakan mencabar tembok kesabaran , kemaafan serta kesetiaanku . . . tahukah kau kiranya aku mengharapkan kau menunaikan janjimu ? namun janji hanya janji . . . aku sedar . menepati janji adalah kelemahan terbesar dirimu .


sayangku . . .
sepanjang tempoh kita bersama , tidak pernah terdetik di hatiku untuk berpaling darimu . tak pernah terlintas untuk curang . mengkhianati janji yang telah aku beri . tidak sama sekali . namun mengapa kau begitu tegar mengkhianati kasih sayangku yang tulus suci buatmu ? kau nodai cinta yang aku beri . cinta yang aku semai . cinta yang HANYA aku membajainya . sedangkan kau . . . sibuk membajakan cinta terhadap gadis lain . . .
memijak kejam cebisan hatiku . merobek jiwaku . demi mencari gadis yang kau pilih . . . 


sayangku ,
tanpa kau sedari , penipuanmu terbongkar sedikit demi sedikit . apa yang kau dustakan telah aku ketahui tanpa pengetahuan kau  .aku tidak laa sebodoh GOOFY yang menerima cakap kau bulat_2 saja tanpa bukti . aku adalah aku . ini diri aku . di sebalik diriku yang tidak pernah kau ketahui . . .


sayangku ,
aku melepaskanmu bukan kerana aku tak sayang,
tapi kerana aku mengalah .
aku letih dengan sikapmu .
sayangku . . .
aku tidak sangka sama sekali . aku berbahagia di atas kelukaan insan lain . insan yang kau lumatkan jiwanya . kau membuat aku membencinya seolah dia yang bersalah . namun sebaliknya , bukan dia yang harus ku benci . tapi dirimu . . . patut lahh bahagia kita tak lama kan sayanggg ?


sayangku . . .
masih ingatkah dikau di saat kau meminta peluang terakhir itu ? dan aku memberinya dengan harapan kau takkan mengulangi kesilapan yang sama . namun . . . hampa . sungguh aku hampa dengan dirimu .


sayangku ,
andai di beri pilihan untukk membalas kelukaan ku keranamu ,
aku lebih rela melihat kau bahagia bersama insan kau cinta . . .
dari melihat kau terluka kerana kesumatku .
aku tidak mahu kau menyesal di kemudian hari . . .
cuma 1 ku pinta . . .
usahlah kau mencari dan mengenangku lagi . . .
kalau kehadiranmu hanya untuk menambah duka di hatiku .




#akuyangsetiatanpamenyesalimemberikancintakepadamuyangtidakmenghargaiku#

No comments:

Post a Comment