::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Wednesday 18 April 2012

peeps ! hehhh ! sem nh agak langsi untukk aku . macam_2 masalah lerr yang mai dekat_2 final nih . minggu depan da final , tapi aku study p0n tak . tekanan sebab salah sendiri . jadi aku nak salahkan sape kan ? hurmm . . . tapi ade satu menda yang betul_2 buadd aku terkilan :: erti persahabatan ::




sahabat tuhh lhaa sepatutnya menjadi kawan . kawan yang sentiasa bersama . kawan yang menangis dan tertawa bersama . kawan yang seolah keluarga sendiri . bukan hanya kawan yang bergembira semata . aku tak tahu ape masalah aku dengan deorang . mungkin jugakk dorang sendiri tak sedar kesilapan dorang . aku tak kisah semua tuhh . tuhan tu ada . aku masih ade family untukk bekap aku . sahabat yang laen . ♥♥♥ . tapi yang aku nak dorang sedar kenapa aku jadi macam nih ! ! sebab aku tak nak satu hari nanti aku terpaksa bencikan dorang sebab perbuatan dorang ni . hurmmm . . . n00b jap . :) cite pasai laen lhaa . sakit hati plakk . wekkk :P

No comments:

Post a Comment