::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Thursday 16 February 2012

kisah aku dan die ~dalam tempoh sebulan~

nihh lhaa SUGARHUBBY aku !!
sumpahh sayang gyler kat die .
semoga jodoh sentiase ada
bersama kita yekk sayang~
terima kasihh YA ALLAH ;
kerana temukan aku dengannya
!
oke ! 16hb jan 2012 . . . satu detik yang maybe aku tak dapat lupa sepanjang setahun lebeh aku ngan SUGARHUBBY aku nihh ! ! serius shittt ! ! aku anti + trauma dengan tarikh 16hb . ta kisahh lhaa bulan ape ponn . nak taw sebab ape ? ? ? . . .

tarikhh 16 jan 2012 tuhh lhaa penyebab hubungan aku jadi bagaikan pisang di hujung tanduk . nak taw kenape ? sebab tarikh tuhh lhaa ex die . . . [e_*n] . . . mintakk num SUGARHUBBY aku nihh ! ! tapi yang pleknye . . . si e_*n nihh ta bagi aku inform bf aku . plek tak ? so . . . aku terus lhaa inform . yekk lhaa . aku kenal pompuan tuhh tak selama aku kenal bf aku nihh . opkos lhaa aku mintakk kebenaran dulu . tapi sugarhubby aku neii cakap yang pompuan tuhh da ade num die . die tak nakk kasi la kiranye kot . tapi pompuan tuhh terus desak aku . aku yang time tuhh dalam kelas network jadi serba salah . dalahh wat kabel salah sambung , pompuan nihh plak menggesa jekk taw . die desak aku , aku desak lhaa bf aku . cyap aku forward lagi tuhh mcg pompuan tuhh kat bf aku . korang nak taw ape jadikk tak ? ==> sebagai ucapan terima kasih tak terhingga dari pompuan tuhh , aku gado ngan bf aku dari 16 jan 2012 sampai 11 feb 2012 . semua gara2 pompuan tuhhh ! !

selame aku gadoh ngan bf aku tuhh , pompuan tuhh tak perabess dok stalker aku . tak puas dalam fon , wall fb aku ponn jadikk . tension siakkk . dalahh bf aku ta nakk layan aku daa , pompuan tuhh plak cakap bukan2 . ade ke patot cakap bf aku nihh kua ngan pompuan laen . haishhh ! ! yee . aku akui . bf aku nihh dulu banyak ngayat awex . pompuan tuhh maybe tak puass hati kat aku . yea . bukan ape . sebab time ngan pompuan tuhh bf aku nihh still ade yang laen , tapi ngan ak , alhamdulillah lhaa die takk ade pompuan laen (belakang tak tau lhaa) . tapi ikot pemerhatian aku , bf aku neii tak ade pompuan laen . setakat mcg sebagai member maybe lhaa . korang tau takk ? pompuan tuhh cakap ape kat aku ? . . . nak tau ta nihhh ? . . . kalau nak tau kann , teruskan membace yekk . maybe entri nihh panjang sikit . kalau jemu sorry lhaa . sebab da sebulan lebihh takk berblogging nihh .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

okehh ! sambung balik : )
pompuan tuhh cyap cakap . . . aku kan da penah jumpa mak ayah bf aku , call la tanye mak ayah die . hello ! tak matang oke ! ! kang ape plak mak ayah die pk kan ? bagi idea pakai lutut nihh meme susah . cyap cakap bf aku tuhh , tak bolehh tak ade pompuan . ntah2 keluar ngan pompuan laen , 2 xangkat call aku n x reply mcg . urghhh ! aku ase nak je menjerit cakap . . . KALAU KAU TUHH KENAL DIE SANADD , KENAPE DIE TINGGALKAN KAU ! ! aku bukan nak cakap besar , tapi serius . ape yang ex bf aku terkena dulu , tak kena kat aku . bf aku terlalu menjaga aku . tuhh yang aku suka . insyallah . aku akan lakukan yang terbaik buadd kami . dah lhaa wat aku gado , cyap stalker aku lagi tuhh . dengan muke ta tau malu tanye kat aku ape masalah kitorang sampai gadoh ? eee . . . nasib lahh kau lagi tua dari aku . kalau takk , dahh lame dapat KICK KISS dari aku nihh taw ! !

sebab tuhh lhaa aku ngan bf aku gado . setiap hari aku tunggu sms die . walau die tak balas , aku akan make sure yang aku takkan berhenti pujikk die . walaupun bukan salah aku sepenuhnya , tapi aku rela mengalah . sebab sayang tuhh masihh ade . bayangkan lhaa . dalam sebulan , 8 hari sekali jekk die sms . aku ari2 jugakk lhaa anta mcg merepek kat die . aku neii cepat cuakk . aku suke sakitkan hati die , tapi akhirnya aku yang beria nak nyentap . haha . bodo kan ? . . . dalam tempohh aku gadohh tuhh , pompuan tuhh macam nak korek rahsia aku ngan bf aku jekk . pelikk betul . dengki hape ? . . . paling aku takkan lupe ayat die . .  "KALAU AKAK INGAT UMA DIE , DAH LAME AKAK P , AKAK TIDO NGAN DIE ! " ape maksudnye tahh . tak malu hape ? . . . tapi aku diam jekk . aku tetap layan pompuan tuhh baek2 . tapi makin lame die pijak kepala aku . wallaweyy ! ! aku siap sembahyang tahajud kot . mintakk petunjukk . alhamdulillah . . . aku nampak muka SUGARHUBBY aku neii .

tapi malam tadi aku gado ag . . . pasai ape ? hahah . penat la nak taip . t la sambungg yekk . nak tido lhaa . :)

p\s: sayee meme ta sempurna tokk awakk . tapi sayee akan jadi y terbaekk tokk awakk sayangg ~


No comments:

Post a Comment