::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Thursday 26 January 2012

suratanatau kebetulan ?

hello sumer . n thiz pretty day nihh aku still alone . where is my SUGARHUBBY pun aku tak tau . oke lah . kan kat post before this aku ade cite sal hubby aku marah aku tuhh ? ngat tak ? oke . tak ingat tak ape . sah lah korang nihh banyak makan semut . hehehe . aku ade satu cerita yang ntah aku tak tahu lawak or what . maybe jugak kebetulan . maybe jugak takdir . serius aku tak tau . tapi . . . aku happy dengar berita tuhh . [ senyum sampai ke telinga ]

isnin ari tuhh <minggu nihh taw> . . . da macok 8 ari die tak cari aku . seriusly . . . aku down . aku rindukan die sanadd _sad tau ! aku tak faham kenape die abaikan aku ? aku tak faham kenape die tak layan aku ? besar sangat ke salah aku ? aku pon tak tau . yang aku tau die yang aku sayang . hurmm . . . aku called menber-2 aku . sume cakap suruh tunggu . tapi sampai bile ntah ? die tak tau ke yang aku sangat rindukan die ? nanar jiwa die buadd ! so . . . sebelum nihh aku sembahyang aku tak pernah lagi berdoa untuk lembutkan hati die . jadi senja tuhh . . . aku solat maghrib . . . aku berdoa ALLAH membuka pintu hati die tok maafkan aku . aku memohon lagi . . . sekiranya die meme untukku , die meme jodohku , seperti mane yang *** tuhh cakap . aku mohon di berikan petunjuk <doa utk mak ayah tak lupa jugakk :)> . . . lepas solat tuhh , jiwa aku tenang sikit . tapi aku nak keluar sebab tak nak terlalu berfikir tentang die . jadi dalam 8.30 tuhh aku keluar lhaa p pasar malam jap . ngat nak melepak ngan mbe aku jap . tapi tak jadi . . . nak tau tak kenape ? . . . jeng jeng jeng ~

sebab . . . tyme aku betul-2 keluar rumah , ade 1 sms masuk . aku tak layan . sebab aku ngat tuhh mbe aku yang sms . aku pun start moto n blah terus lhaa . sampai kat traffic light , aku tengok sms tuhh , mane lhaa tau dowang tak dapat keluar ngan aku ke . . . bukak jekk sms , aku terus menjerit . bukan kena rasukk yek . bukan . bukan . sampai moto kat sebelah aku pon terkejut . hehe . ==> aku dapat sms die <==

syokk taw ! serius aku terkejut .aku bersyukur . at least masih kuadd jodoh kami . walau die tanye " dah keluar ke " . . . aku still happy . at least die cari aku . n kami mesej sampai tengah malam . tapi 1 words jea yang aku sad gyle . nak tau ape ? . . . die still beraku kau dengan aku . and tak habis cakap nak **** . bengang jugakk aku tyme tuhh . tapi aku kena banyak bersabar . sebab die ponn selama nihh banyak berubah untukk aku . lagipun , aku tau kami masihh saling sayang . cume ego tuhh jea . walau camner ponn die . aku tetap syokk kat die . hehe .

tapi 1 jek lhaa yang aku tak pahamm . . . die mendiamkan diri lagi lepas malam tuhh . malam tuhh die bagi hint yang die ade masalah . tak ape lah . aku cakap ngan die , aku sentiase ade untukk die . :)

1 menda yang aku tak puass ati nak tau ape ? ex dier lhaa . . . mcg aku cakap , "cube tanye family die , mane tau die keluar ngan gurl laen ke . paan tuhh bukan boleh hidup sorang . kena ade pompuan jugakk lhaa . " ape motif die aku tak tau . yang aku tau die cube menghasut aku . yea . aku meme agak senang kena hasut pun . tapi lepas nihh . . . aku kena make sure yang aku tak mudah termakan hasutan lagi . sebab aku bukan terlalu sempurna untukk die . jadi aku kena jadi yang terbaikk untuk kebahagiaan kami .

conclusion : aku bukan hanya cintakan dunia . aku di lahirkan untuk cintakan akhirat . aku bukan hanya berkasih dengan keluarga . namun aku juga berkasih sesama manusia . aku sayangkan dia . tapi tak melebihi yang maha esa . semoga semua bahagia . amin . <hehe>

No comments:

Post a Comment