::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Sunday 13 November 2011

salah tengokk jadual final exam lhaa...aku neii cuai sanadd!!!

tengok dari tajukk post p0n da taw yang aku neii cuai...nope!!!bukan cuai!just xready jekk!!!adodeiii...ingatkan__[DISCREATE MATHEMATICS]__dulu minggu neii..rupanyer...

____________[PROGRAMMING FUNDAMENTALS]_______________

adoiii....meme sakit lahh aku membace...penat jekk study math ( konon lhaa )...rupenyer subjekk laen!!!

korang nak taw tak subjekk neii lhaa yang aku suke sanadd!!!~~
serius aku ta tipu!!!betul neii...ramai yang penen ngan subjekk neii tapi aku plak suke...[suke lhaa sebab assignment ta penahh buat sendiri]...hahhhaa...asal puan bagi lab exercise jekk...aku terus berbaikk ngan mememberr aku neii...saling tolong menolong kan baguss!!GOOD kate 0mputeyy!!!ahahhhaa....lab aku copy paste jekk kje dorang...time test lakk..aku bg lerr jawapan aku sebagai tande trimas kat dorang...baekk ta aku neii??...hahhhaa....dorang pown baekk gyler kat aku neii...memahami masalahh aku jugakk...yelahh!!!laptop aku yang berharga jutaan rupiahh neii xdapat nak compile lhaa pulakk...banyakk sanadd DEBUG kot??!!! hahhhaa...nampak sanadd kemahiran aku bab men_DEBUGGING nihh!!!tengokk jea tyme presentation ari tuhh aku wat tajukk C-ASSERT.H ( DEBUG)...maybe jugakk sebab yang same lhaa akai aku p0n kene virus menDEBUG nihhh!!!hahahhahaa...
aku macam jatohh hati pulakk kat subjekk nihh!!!serius lhaa weyhh!!!best gylerr...lagi-lagi tyme program yang aku buadd ta jadikk kan??ta bolehh nak compile lhaa...ta bolehh na bace lhaa...hahhhaa...wa cakap lu...meme bestt siakkk!!!tyme nihh la segala perasaan bahagia bercampur baur...sampaikan kekadang aku trase nak menangess sambil guling-guling ala SHIN CHAN...kat dalam LAB tuhh!!!kekadang bilerr program aku menjadikk...perghhh...kembang badan aku nokk!!!dala meme badan aku da sedia kembang, bertambahh buff sebabb bangge sanadd la kononnyer!!!wawawa...ta bolehh blahh kan??...
subjekk nihh jugakk lhaa betoi menguji aku punye kepekaan..[bukan KEPEKAKKAN]..yekkk!!...tinggal 1 titikk jekk da bolehh meranapkan 1 programm...waaa....best-kan??...sebenarnye aku bukan nakk sanadd kos neii...tapi da takdir gamaknyer...mane jekk aku mintakk mesti dapat mender yang same jekk!!!sampaikan aku naekk herann...so...redha jekk lhaa...sebab...setiap mende ade sebabnye kan kan kan??!!.....
tapi syukur jugakk lhaa...sebab!!!~I'M IN LOVE WITH THIS SUBJECT~

No comments:

Post a Comment