::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Sunday 13 November 2011

final ke finish??adeiii...

hurm...1 days countdown to final...ape pun ta bolehh!!!macam2 aku fikirkan...urghhh!!!sarat kepala aku neii ngan problem yang mendatang...aku carikk sendiri pon ade...yang tibe2 datang p0n ade!!!seminggu siakk aku ta online...selame seminggu tuhh jugakk lha aku ta tao perkembangan semasa dalam dan luar kelas.nak SMS... rugi...baekk jimat kredit jea kan dari SMS...( kedekk sebenarnye )...so...sesampainyer aku di bilikku yang indahhh...tersanadd indahh lagi nyaman...aku p0n terus lhaa onlinee...[dengan harapan markah chanteekkk]...sambil menjeling buku ngan paper yang bertimbunn neii....sobbsobb!!!

nihh baru c.o...belum lagikk math!!!adeiii~


buku o0oo buku...kau di depan mate...tapi kenapa aku blur jekk menatapmu oh buku??!!...hilang m00d study aku lepas ape yang da jadi seminggu nihh...malang jekk!!!adeiii....dala markah aku ader yang agak 'DROWN' ...tapi still wat pandai cam terer sanadd jea subjek tuhh an??...parents aku??...usah cakap lhaa...malas nak tegur da..lgpun dorang taw aku nihh ta suke sanadd bace buku neii...nanti ape yang aku hafal ta same ngan yang kawan aku hafal...aku p0n ta paam masalah aku neii...hahahhha

subjek pertama exam ___coMPutEr OrGanisAtIon___ adeii!!!dala aku terlebeyy terer subjek nihh.1 sem blaja p0n aku ta tau ape sebenarnya yang lecturer kesayangan aku tuhh ajar!!!adeii...tapi aku tanak repeat.masalahnyer pulakk...aku ta paam sanadd-sanadd!!adeiii~serius siakk!!!subjekk nihh bakal menjadikk subjekk yang aku tersanadd lhaa suke...♥♥♥...maybe lhaa...ta janji yekkk!!!

sec0nd day lakk___[ DISCREATE MATHEMATICS ]___hwaaaaa....i hate math!!!sanadd ta sukeee....tapi ape leyy wat.TERPAKSA ku hadapinya dengan rela + tabah....laen macam jekk math nihh...bukan macam math yang cecigu aku ajar dari tadika tuhh...:*:*math tuhh kene kepakaran berimaginasi + mengira....waaaa.... dala aku nehh bab berimaginasi tuhh terlebeh highh!!!kang imaginasi jer lebeyy...mengira nta kemana!!!sebut pasaii math...aku teringat pulakk zaman skola aku dulu...ADD_MATH!!!perghhh....sadiss.....macam2 penderitaan yang aku alami sebab math...so...aku nihh bole lhaa dikatekann...FOBIA MATH!!!bukan cinte jekk ade fobia taw kekawann!!!....>hanya sesape yang taw perangai aku dulu jekk taw!!!ehehhhee<

seminggu gap??!!!woittt...aper aku nak wat haaa???....blajar??adeshhh....dermderm!!!

nanti lhaa yekk??...aku sambung feeling-meeling aku next week!!!sebab minggu nihh cume 2 subjekk jerr...
next week lhaa subjekk yang lagi extra-cool...BEKU otakk p0n bolehhh!!!hahahhaa...wish me luck k!!!

No comments:

Post a Comment