::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Monday 12 September 2011

aku ke bulan??...

aku ke bulan eqkk??...bulan ke aku??...
chehhh!meraban la pulakk!!aisehh...entry kali nihh bukan sal bulan ke bintang ke...tapi sal aku...dalam bulan...september nihh...adoyy!!
tatao la ape plak dose yang aku wat kali nihh sampai malang semacam...dala elaon aku ta masokk ( da kene beku )..kene marah agi...adoyyy!!super malang laahh...
nihh salah aku ke silap bulan...aku pon ta tao!!korang tau ke??....ngehhhehhe

aku pon na happy gak weyhhh....
macam depe nihh...hehhhee

No comments:

Post a Comment