::mAdAm bLoG nIh::

My photo
pemilik blog ni : wahilah bt mohd haris panggil je : biase member panggil wa jerp~ umur aku : saban ta0n bertukar2... d.o.b. aku : bulan last,ujung taon,1919 aku berasal dari..: hutan melintang,perak pesanan tok korang~ suke at blog aku...korang boleh stay~ ta suke?..blah jea!!jangan banyak bunyi..~ cHilLax~grrr!!!

Tuesday 23 August 2011

Yayyy!!!maen ujan!!!




Huh!!hahhha…selamat hari selasa peps!!...ari nie di mulakan ngan saket pewot yang agak keterlaluan la jugak…maybe pewot macok angen owt!ehhhee…mane tak?!tyme berbuke semalam aku bedal PEPSI TWIST dulu…hehhhe…kelas aku start at 10.30…(bajet p awai!ak ajak alynn kua at 10…awai la jugak<biase kua 10.30>)…tapi sampai lewat gk (dalam 10.45) …memang la terseronok kan…kib0t p kelas,sekali kelas setengah jam je!!MOTIF??!...hahhha…anyway…aku xkisah pengorbanan ni sebab ari nih kelas last subjek ape nta (HTML)..hahhha…sukanya bila kelas tak de!!yayyy!
ni lebehh kurang rupe ayer aku minommm uhh!!!

Kelas agama…wallaweyy!wa cakap lu la peeps!TERBAIKKKK….nant0k gyle babz!...hahhha…nta ape ustad cakap bukan aku dengar…(tyto)…zzzZZ…



hahhha!!rehat mate sat!!


Fundamental of programming…suka suka suka gyle kat subjek nih!!tapi tak suka bile nak compile x jadi…aisehhh!!senget pale otak pk ape y salah…ape boleh wat…subjek penting!!bedal jea ila!!!... janji paham C++ ni…(ta paam wat paam jea ea)

0sha….serabot la presentation nih!!nk 2 org 1 group..(puan,2 orang bukan di panggil group ea)…tyme nih betul2 menguji minda=akal aku…bukan sebab susah…tapi……..2 orang membe aku rebot aku...mizZ Ct ngan miZz LaLYNn…aisehhh!!!aku sampai ta tao wat ape da…miZz LaLYNn da nanes…uwarrggghhhhhhhhhh!!!!.....yela Lyn,aku 1 group ngan ko….hahhha…seb cT tak marah…hehhhe….suroh bukak company…hahhha!!1 benda lagi…ak bagi cadangan nak bukak jackpot ngan bistro…boleh Lyn terima cadangan aku…(rupanya die tata0 amenda 2…)…bile aku gtaw…aku gak kene cubit!!argghhh!!...(aku bukan rajin pon wat keje,y rebot aku pasai nta…whahhhahha)

Betul la mak aku cakap…”ila,ape kamu buat biase orang akan ikot!kamu tengok jela ape dah jadi ngan kengkawan kamu dulu tu…”…ye makk!!betul la 2…lyN…aku tak ajar ko jadi cam aku taw!!jangan terpengaroh ea….(20sx)…ko ta cukop umor lagi…hehhhe…
Hujannnn tyme kelas osha…sejukkkk!!!grrrrr….redah je..(lagipon memang suke main ujan nih)…cite paling best bile membe aku cT masok longkang…seb tak tenggelam…hahhha…dala kemetot!!...banjir woookk kat jabatan aku (JTMK)…nak keluar susah…kete pon xbrani lalu…dah tahap bahaye kot!!tenggelam takat kepale kawan aku…(sebab die pendekkk)…hahhha…tep0n kapal selam,dowg ta dapat amek sbb laluan ayer sebokkk!!poyo la an…amek jea!!!...tapi ok gak ta amekk…kite maen ujannn…yaehhhh!!!...>>>>da demam ni<<<<

yayennn!!!hikhikk

Haiihhh!!nih da masok bab mr.sirhan!!!my Mokkk!!...geramnye……!!tunggu la I datang sane I blasah u…hahhha…tapi kite jumpe raye ea…I nak wet raye banyak2….
Hurmmm…sok ade test DISCREATE MATH….nak usha la ape y patot…k la…dadaaaa

No comments:

Post a Comment